Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Χοροεσπερίδα στα Θαρρούνια 2011

Επιτυχημένη, όπως κάθε χρόνο, έγινε και φέτος η καθιερωμένη χοροεσπερίδα στα γραφικά Θαρρούνια της Εύβοιας. Η χοροεσπερίδα στα Θαρρούνια έχει κάθε χρόνο μεγάλη επιτυχία, λόγω της ελεύθερης εισόδου. Η προσέλευση ήταν πολύ μεγάλη. Οι περισσότεροι είναι Θαρρουνιάτες της... "διασποράς", οι οποίοι καταφτάνουν στο χωριό από το Αλιβέρι, το Βασιλικό, τη Χαλκίδα και την Αθήνα. Εγώ πήγα μαζί με τους γονείς μου, η μάνα μου έχει καταγωγή από τα Θαρρούνια. Πιάσαμε τραπέζι και αγοράσαμε ψητό, σαλάτα και αναψυκτικά από την είσοδο. Αργότερα ήρθαν η θεία με το θείο μου και την ξαδέρφη μου. Το γλέντι είχε αρχίσει... Υπό τους ήχους των οργάνων, που έπαιζαν σε μια υπερυψωμένη εξέδρα μπροστά στο κοινοτικό γραφείο, ο κόσμος χόρευε. Η πλατεία με τον πλάτανο είχε γεμίσει... Η ετήσια αυτή χοροεσπερίδα είναι μια καλή ευκαιρία για τους Θαρρουνιάτες να συναντήσουν τους συγγενείς τους, να μιλήσουν και να διασκεδάσουν. Είναι ξεχωριστό για ένα χωριό, σαν τα Θαρρούνια, να μαζεύεται τόσος κόσμος, καθώς όλον τον άλλο καιρό, και ιδιαίτερα το χειμώνα, το μικρό χωριό έχει πάρα πολύ λίγους κατοίκους. Εγώ, προσωπικά, πέρασα πάρα πολύ καλά!

Απανταχού Θαρρουνιάτες, ραντεβού του χρόνου!!!!!


ΒΙΝΤΕΟ:
Ένα μικρό απόσπασμα από το γλέντι και το χορό...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ μπορείτε να γράφετε τα σχόλιά σας.