Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Τελευταία μέρα του 2010...

Δυστυχώς ή ευτυχώς, εξαρτάται από τον καθένα, η σημερινή μέρα είναι η τελευταία του έτους 2010. Μια χρονιά που, για μένα, πέρασε σχετικά γρήγορα, όπως και οι άλλες χρονιές άλλωστε. Η χρονιά αυτή στιγματίστηκε από άσχημα γεγονότα για την πατρίδα μας και τον ελληνικό λαό, όπως η αποκάλυψη του χρέους της, η είσοδος στο μηχανισμό στήριξης της ΕΚΤ, της ΕΕ και του ΔΝΤ. Όλα αυτά οδήγησαν σε σκληρά μέτρα εξυγίανσης, όπως περικοπές στους μισθούς, απολύσεις κα. Η γενικευμένη κρίση αυτή μας "άγγιξε" όλους μας, πλούσιους και φτωχούς, και καθόρισε τον από δω και πέρα τρόπο ζωής μας. Όμως ίσως αυτή η κρίση μας βοηθήσει και μας αλλάξει, κάνοντας μας πιο οικονόμους. Καλά εντάξει, σίγουρα για τον καθένα μας, η χρονιά που πέρασε θα είχε και κάτι καλό. Εγώ, το 2010, κατάφερα να περάσω τις εξετάσεις των Γερμανικών στο επίπεδο Β1. Κατάφερα επίσης να προσαρμοστώ στο να μένω μαζί με τον πατέρα μου, χωρίς τη μάνα μου, καθώς αυτή διορίστηκε καθηγήτρια σε σχολείο της πρωτεύουσας. Στο σχολείο τα πήγα πάρα πολύ καλά το 2010, και είμαι πολύ ευχαριστημένος με τον εαυτό μου. Το καλοκαίρι πέρασα τέλεια, με τους γονείς μου, στο υπέροχο νησί της Νισύρου. Τέτοιες ωραίες στιγμές πρέπει να μας μένουν στο μυαλό μας από κάθε χρονιά. Πάντως δεν πρέπει να επαναπαυόμαστε στο παρελθόν, γιατί έτσι δεν θα πάμε ποτέ μπροστά. Μπροστά μας φαίνεται το 2011... Ας είναι το έτος αυτό μια χρονιά χαράς, δημιουργίας και ευημερίας για όλους μας. Το εύχομαι ολόψυχα. Καλή Χρονιά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ μπορείτε να γράφετε τα σχόλιά σας.