Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Ανασκόπηση στη σημερινή και χθεσινή μέρα

Χθες ήταν η τελευταία μέρα που μείναμε στο Ρέικιαβικ. Το πρωί περιπλανηθήκαμε και πάλι στην πόλη, πήγαμε στο λιμάνι και επισκεφτήκαμε τον καθεδρικό ναό. Εκεί παρακολουθήσαμε λίγο τη λειτουργία και ακούσαμε εκκλησιαστικό όργανο, και συγκεκριμένα αποσπάσματα από "Τα Πάθη" του Μπαχ. Ανεβήκαμε μάλιστα και στο καμπαναριό, και είδαμε την πόλη από ψηλά. Όλα ήταν εντυπωσιακά. Κατά τις δύο αναχωρήσαμε από την πρωτεύουσα με ένα λεωφορείο του προγράμματος και πήγαμε στο αεροδρόμιο του Κέφλαβικ, όπου και παραλάβαμε τους μαθητές κάποιων χωρών, που μόλις είχαν φτάσει. Έπειτα ξεκινήσαμε όλοι οι μαθητές του προγράμματος, από όλες τις συνεργαζόμενες χώρες, για το Blue Lagoon, μια θερμή λίμνη, διαμορφωμένη κατάλληλα, έτσι ώστε να μπορεί ο κόσμος να κάνει το μπάνιο του στα θερμά νερά της. Ήταν μια εντυπωσιακή εμπειρία που θα θυμάμαι για καιρό. Στο Blue Lagoon συναντήσαμε και έναν πατριώτη από τη Λαμία και του μιλήσαμε. Μετά το μπάνιο, πήγαμε όλοι σε ένα μαγαζί όπου φάγαμε και αργά το βράδυ, γύρω στις 1 ώρα Ισλανδίας, φτάσαμε στο χωριό, το οποίο λέγεται Grundarfjordur. Σήμερα, το πρόγραμμα ήταν εξαιρετικά ωραίο. Επισκεφτήκαμε ένα παλιό κτήριο, το οποίο έχει διαμορφωθεί σε μουσείο, όπου παρουσιάζονται εκθέματα από τη ζωή των Ισλανδών παλαιότερα. Έπειτα, φάγαμε σε ένα παραδοσιακό εστιατόριο μια σούπα. Μετά από αυτό, σειρά είχε το μουσείο του ηφαιστείου και του νερού στην πόλη Stykkisholmur. Στο μουσείο του ηφαιστείου, υπήρχαν και εκθέματα από το ηφαίστειο της Σαντορίνης και της Μήλου. Παρουσιάζονταν επίσης και πίνακες που απεικόνιζαν ηφαιστειακή δραστηριότητα. Μετά από αυτή την επίσκεψη, επιστρέψαμε στον ξενώνα, που μένουμε στο χωριό. Αυτή τη στιγμή, επικρατεί μια πολύ ωραία ατμόσφαιρα. Μαγειρέψαμε μακαρόνια και φάγαμε όλοι μαζί στην κουζίνα του ξενώνα. Για αύριο, προβλέπεται επίσκεψη στο σχολείο του χωριού και παρακολούθηση μαθήματος Ισλανδικών.

(Φωτογραφία: Μαζί με το φίλο Κώστα Κ.)