Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Επιστροφή στην αγαπημένη πατρίδα!!!

Χθες, γύρω στις 11:30, ξαναπατήσαμε σε έδαφος της πατρίδας. Η καταπληκτική εκδρομή μας στην Ισλανδία είχε λάβει τέλος και περνούσε πλέον στο παρελθόν. Ας κάνουμε όμως μια αναδρομή στη χθεσινή μέρα. Ξυπνήσαμε πρωί πρωί, γύρω στις 4, φάγαμε πρωινό, και αναχωρήσαμε, μαζί με τις καθηγήτριές μας, με ένα λεωφορείο για το διεθνές αεροδρόμιο του Κέφλαβικ. Μιας και ήμουν αρκετά κουρασμένος, κοιμήθηκα στο λεωφορείο, και έτσι η διαδρομή μέχρι το αεροδρόμιο μου φάνηκε πολύ σύντομη. Φτάσαμε εγκαίρως, κάναμε check-in και έλεγχο και επιβιβαστήκαμε στην πτήση της Icelanair με προορισμό το αεροδρόμιο Σαρλ Ντε Γκολ του Παρισιού. Μετά από τρεις ώρες πτήση, φτάσαμε στην "πόλη του φωτός". Μόλις τελειώσαμε με κάποια διαδικαστικά, βγάλαμε εισιτήρια και επιβιβαστήκαμε στο μετρό. Μετά από μια 30λεπτη διαδρομή και μια αλλαγή τρένου, κατεβήκαμε και περπατήσαμε ως τον πύργο του Άιφελ. Το θέαμα ήταν καταπληκτικό, και η τεράστια σιδερένια κατασκευή επιβλητική. Βγάλαμε μερικές φωτογραφίες και έπειτα ξαναπεπιβιβαστήκαμε στο τρένο και κατεβήκαμε στην Παναγία των Παρισίων. Ο ναός ήταν τεράστιος και μεγαλοπρεπής. Όταν μπήκαμε μέσα το θέαμα ήταν καταπληκτικό. Δέσμες ηλιακού φωτός που έμπαιναν από χρωματιστά βιτρό, εκκλησιαστική μουσική, αγάλματα με θέματα τη δυτική εκκλησία και πολύς κόσμος συνέθεταν το όλο σκηνικό. Αυτό που βρήκα πιο εντυπωσιακό ήταν τα χρωματιστά βιτρό, τέλεια διατηρημένα, που άφηναν το φως να περνά μέσα από αυτά. Από το ναό, αγόρασα ένα αναμνηστικό νόμισμα. Το αποκορύφωμα της επίσκεψης εκεί ήταν ότι στο πωλητήριο πωλούνταν ελληνικές ορθόδοξες χριστιανικές εικόνες με την Παναγία. Βγαίνοντας από την εκκλησία, φωτογραφηθήκαμε στον ποταμό Σηκουάνα. Μάλιστα περάσαμε και μια γέφυρα του ποταμού αυτού στην οποία, κάθε χρόνο του Αγίου Βαλεντίνου, οι ερωτευμένοι κρεμάνε πάνω στα κάγκελά της λουκέτα με τα ονόματά τους, για να επισφραγίσουν την αγάπη τους. Έπειτα αγοράσαμε αναμνηστικά και καθώς ο χρόνος μας τελείωνε, επιβιβαστήκαμε στο τρένο και επιστρέψαμε στο αεροδρόμιο. Περάσαμε τους τυπικούς ελέγχους και επιβιβαστήκαμε στην πτήση της Ολυμπιακής Αεροπορίας, με προορισμό το διεθνές αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος". Χάρηκα πάρα πολύ όταν, μετά από καιρό άκουσα άλλους ανθρώπους να μιλούν Ελληνικά στο αεροπλάνο. Η πτήση ήταν γρήγορη και ευχάριστη, μέσα σε ένα ευρύχωρο και καθαρό αεροπλάνο. Καθόμουν μαζί με τους φίλους Γιώργο Μ. και Κώστα Κ. Μετά από τρεις ώρες είδαμε την Αθήνα από ψηλά φωτισμένη, ένα πραγματικά φανταστικό θέαμα και προσγειωθήκαμε. Μετά την προσγείωση, επιβιβαστήκαμε σε ένα λεωφορείο και οδηγηθήκαμε στο χώρο παραλαβής αποσκευών. Έπειτα αντικρίσαμε τους γονείς μας και η εκδρομή έληξε εδώ. Χάρηκα πολύ που είδα τους αγαπημένους μου γονείς μετά από καιρό. Χαιρετήθηκα με τα παιδιά και τους γονείς τους και μαζί με τους γονείς μου φύγαμε από το αεροδρόμιο και πήγαμε στο σπίτι της μάνας μου στην Αθήνα, όπου και πέρασα το βράδυ. Αν και κοιμήθηκα αργά, περίπου στις 1:30 π.μ, ξύπνησα νωρίς σήμερα το πρωί και κατέβηκα με τον πατέρα μου στο κέντρο για μια βόλτα. Το μεσημέρι, γύρισε η μάνα μου από το σχολείο και αναχωρήσαμε για το Αλιβέρι. Η όλη εκδρομή ήταν μια καταπληκτική εμπειρία. Οι αναρτήσεις, όμως, δεν τελειώνουν εδώ. Ετοιμάζονται νέες σχετικά με διάφορα θέματα τις εκδρομής, όπως φωτογραφίες.

(Φωτογραφία 1: Εγώ, ο Γιώργος Μ. και ο Κώστας Κ. στο αεροπλάνο της Ολυμπιακής)

(Φωτογραφία 2: Ένα από τα βιτρό στην Παναγία των Παρισίων)