Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Επιστροφή στο Ρέικιαβικ

Σήμερα επιστρέψαμε στο Ρέκιαβικ. Φύγαμε από το χωριό, πρωί πρωί στις 8, και μετά από μια διαδρομή 3 ωρών, φτάσαμε στην πρωτεύουσα. Μένουμε πάλι στο ίδιο ξενοδοχείο με πριν, το "Metropolitan Hotel". Ξεκουραστήκαμε λίγο, κι έπειτα περιπλανηθήκαμε στην πόλη. Πήγαμε σε διάφορα μαγαζιά, προκειμένου ο καθένας να αγοράσει αναμνηστικά και δώρα για τους γονείς και συγγενείς του στην πατρίδα. Μετά τα μαγαζιά, περπατήσαμε στους κεντρικούς δρόμους της πόλης και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο, όπου και είμαι τώρα. Μάλλον δεν θα ξαναβγούμε μέχρι το βράδυ. Αύριο, πρέπει να σηκωθούμε πολύ πρωί, καθώς γύρω στις 7, αναχωρεί από το αεροδρόμιο του Κέφλαβικ, η πτήση μας προς το Παρίσι. Καθώς στο Παρίσι θα μείνουμε 7 ώρες, θα επισκεφτούμε διάφορα αξιοθέατα της πόλης. Αργά το απόγευμα, αναχωρεί η πτήση της Ολυμπιακής από Παρίσι προς Αθήνα και γύρω στις 11 το βράδυ θα είμαι πίσω στην πατρίδα. Λογικά αυτή είναι η τελευταία ανάρτηση η οποία γράφεται από την Ισλανδία. Θα σας περιγράψω, λοιπόν, την αυριανή μέρα σε ανάρτηση γραμμένη από την Ελλάδα. Παραθέτω 2 φωτογραφίες από τη σημερινή μέρα. Στην πρώτη είμαι με το φίλο Γιώργο Μ., και η δεύτερη πάρθηκε σε ένα πάρκο στην πόλη, όπου έγραψα το όνομα της πατρίδας μου πάνω στο χιόνι.