Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Επίσκεψη στα Θαρρούνια

Στο χωριό της μάνας μου, τα Θαρρούνια, πήγα σήμερα το πρωί, λόγω της γιορτής του παππού μου, Προκόπη Λ. Ξεκίνησα το πρωί, μαζί με τον παππού μου και τον θείο μου, και οδικώς πήγαμε στην εκκλησία του Αγίου Νεκταρίου, λίγο έξω από το χωριό. Είναι ένα καινούργιο εξωκλήσι και σήμερα είχε μεταφερθεί εκεί η εικόνα του Αγίου Προκοπίου. Ήταν μαζεμένος αρκετός κόσμος. Άναψα κεράκι, και έπειτα κάθισα με τον παππού μου στο πεζουλάκι, έξω από το ναό. Πολλοί συγχωριανοί ήρθαν για να ευχηθούν στον παππού μου και να συνομιλήσουν μαζί του. Η τοποθεσία του ναού είναι πολύ ωραία, καθώς μπορείς να δεις στο βάθος τον Ευβοϊκό. Με το πέρας της λειτουργίας πήραμε άρτο και ξεκινήσαμε για τα Θαρρούνια, όπου κάτσαμε και οι 3 μας στο παραδοσιακό καφενείο του χωριού, στην πλατεία. Ο παππούς μου χάρηκε πάρα πολύ που ξαναήρθε στο αγαπημένο του χωριό. Στο καφενείο θυμήθηκε και μας είπε μερικές ιστορίες από τότε που ζούσε στο χωριό. Όμως η ώρα είχε περάσει και έπρεπε να επιστρέψουμε στο Αλιβέρι. Στην επιστροφή, μίλαγα στο θείο μου και στον παππού μου για τα ταξίδια μου στο εξωτερικό φέτος. Μετά από μια σύντομη διαδρομή φτάσαμε στο Αλιβέρι. Η όμορφη εκδρομούλα στα Θαρρούνια τελείωσε. Αύριο στις 8:30, θα λάβει χώρα στην πλατεία στα Θαρρούνια η καθιερωμένη χοροεσπερίδα, η οποία κάθε χρόνο μαζεύει πολύ κόσμο από τις γύρω περιοχές. Κατά πάσα πιθανότητα θα πάω...