Το «UP Greek Tourism» αποτελεί
πρωτοβουλία τριών Ελλήνων, του Γιώργου Κλειβοκιώτη, του Στάθη Χαϊκάλη
και του Ονίκ Παλαντζιάν, οι οποίοι κατάφεραν να συγκεντρώσουν το
απαραίτητο ποσό για την εκστρατεία μέσω του crowd-funding.
Με τη
βοήθεια άλλων 15 ατόμων και αξιοποιώντας τη δυναμική του social media
marketing χρειάστηκαν μόνο δύο μήνες για να συγκεντρώσουν 15.000 -
17.000 δολάρια για την εκστρατεία. Με αυτόν τον τρόπο κατάφεραν ο
ελληνικός τουρισμός να διαφημίζεται με διαφημιστικά σποτ των 60΄΄, 4
φορές την ώρα, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, στο κέντρο της Νέας Υόρκης
μέσω μιας τεράστια υπαίθρια διαφημιστική πινακίδα η οποία θα προβάλλει
υλικό προώθησης του ελληνικού τουρισμού.
(Το σχόλιό μου: Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε αυτούς τους ομογενείς Έλληνες για την πρωτοβουλία που πήραν. Ευτυχώς που υπάρχουν άνθρωποι που με τις πρωτοβουλίες τους βοηθούν τη χώρα, στη δύσκολη κατάσταση που βρίσκεται.)
Το διαφημιστικό μήνυμα:
(Πηγή πληροφοριών: http://www.proho.gr/social-media/greek-tourism-i-ellada-stin-times-square)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εδώ μπορείτε να γράφετε τα σχόλιά σας.