Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

Η διεύθυνσή μου είναι η Σοβιετική Ένωση

Χάρτης της ΕΣΣΔ
Και για αλλαγή, κάτι πιο ... "ποπ" στην κατηγορία του blog  για τη ρώσικη μουσική!

"Η διεύθυνσή μου είναι η Σοβιετική Ένωση" (ρωσ. мой адрес советский союз) είναι ένα δημοφιλές σοβιετικό τραγούδι της δεκαετίας του 1970, της εποχής Μπρέζνιεφ. Οι στίχοι γράφτηκαν από τον Vladimir Kharitonov (ρωσ. Влади́мир Гаври́лович Харито́нов) και η μουσική συντέθηκε από τον David Tukhmanov (ρωσ. Дави́д Фёдорович Тухма́нов). Ερμηνεύτηκε από το μουσικό συγκρότημα Samotsvety (ρωσ. Ансамбль "Самоцветы"). Οι ελληνικοί στίχοι, που παραθέτω στη συνέχεια, προέκυψαν από την αγγλική μετάφραση του τραγουδιού, που βρήκα ΕΔΩ  και στο παρακάτω βίντεο του Youtube. Οι ρώσικοι στίχοι βρίσκονται ΕΔΩ.

Kharitonov και Tukhmanov έχουν γράψει τους στίχους και τη μουσική αντίστοιχα για το πολύ δημοφιλές τραγούδι για τον Μεγάλο Πατριωτικό Πόλεμο (Β' ΠΠ) "Ημέρα της Νίκης" (Δείτε ΕΔΩ.)

ΣΤΙΧΟΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Οι τροχοί του τρένου μάς δείχνουν,
εκεί όπου θα συναντηθούμε επειγόντως!
Τα νούμερα του τηλεφώνου μου,
είναι διάσπαρτα σε όλες τις πόλεις!

ΡΕΦΡΑΙΝ
Η καρδιά νοιάζεται, η καρδιά ανησυχεί!
Πακεταρισμένα πράγματα για αποστολή με το ταχυδρομείο
Η διεύθυνσή μου δεν είναι ένα σπίτι και μια οδός!
Η διεύθυνσή μου είναι η Σοβιετική Ένωση!

Τελείες και παύλες στον τηλέγραφο
Με αναζητείς στα εργοτάξια
Σήμερα, τα προσωπικά θέματα δεν είναι σημαντικά,
Μόνο η ημερήσια έκθεση αναφοράς στη δουλειά!

ΡΕΦΡΑΙΝ

Είμαι εκεί όπου οι άνθρωποι είναι λογικοί!
Είμαι εκεί όπου οι αφίσες καλούν "ΕΜΠΡΟΣ"!
Όπου η εργατική χώρα τραγουδά,
των νέων εργατών τα τραγούδια!

ΡΕΦΡΑΙΝ

Εκτέλεση από το συγκρότημα Samotsvety (Ансамбль "Самоцветы")

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ μπορείτε να γράφετε τα σχόλιά σας.