Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Back home...

Χθες, γύρω στις 11:30, πατήσαμε σε έδαφος της πατρίδας. Η καταπληκτική εκδρομή στα Κανάρια Νησιά έμπαινε πλέον στη σφαίρα του παρελθόντος. Ξυπνήσαμε νωρίς το πρωί, γύρω στις 6:30 ώρα Καναρίων Νήσων, προκειμένου να ετοιμαστούμε και στις 8 να αναχωρήσουμε από το ξενοδοχείο για το αεροδρόμιο των Καναρίων Νήσων. Φάγαμε ένα υποτυπώδες πρωινό και φύγαμε από το ξενοδοχείο. Για να φτάσουμε στο αεροδρόμιο, χρησιμοποιήσαμε το αστικό λεωφορείο και το λεωφορείο του αεροδρομίου. Μετά από ώρα φτάσαμε, κάναμε ηλεκτρονικό check-in, περάσαμε τους ελέγχους ασφαλείας, και περιμέναμε υπομονετικά να έρθει η ώρα της επιβίβασης. Στο διάστημα αυτό, μερικά παιδιά, ψώνισαν από τα duty free. Η πτήση της Iberia από το Λας Πάλμας στη Μαδρίτη, κράτησε δύο ώρες και ήταν αρκετά άνετη και γρήγορη. Στα διπλανά καθίσματα κάθονταν οι φίλοι και συγκάτοικοι, στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, Γιώργος Μ. και Νίκος Π. Φτάνοντας στο αεροδρόμιο της Μαδρίτης, κάτσαμε σε ένα self-service, προκειμένου να "τσιμπήσουμε" κάτι. Καθώς στη Μαδρίτη θα περιμέναμε την ανταπόκριση 4 ώρες, πιάσαμε την κουβέντα, κάναμε μερικές βόλτες και σαν αποτέλεσμα, ο χρόνος πέρασε γρήγορα. Η πτήση της επιστροφής είχε όμως μισή ώρα καθυστέρηση, ένα από τα απρόοπτα της επιστροφής. Τελικά, το αεροπλάνο της Iberia ήρθε μισή ώρα μετά, και φύγαμε χωρίς κανένα πρόβλημα. Η πτήση κράτησε περίπου τρεισήμισι ώρες και κατά τη διάρκειά της γευματίσαμε. Καθόμουν μαζί με τους φίλους Γιώργο Μ. και Κωνσταντίνο Σ. Στις 11:30, το αεροπλάνο προσγειώθηκε στο διεθνές αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος" των Αθηνών. Επιβιβαστήκαμε σε ένα μικρό λεωφορείο και οδηγηθήκαμε στο χώρο παραλαβής αποσκευών. Εδώ συνέβη το δεύτερο απρόοπτο, ενώ όλοι παραλάβαμε κανονικά τις βαλίτσες μας, η βαλίτσα μιας συμμαθήτριάς μου είχε μείνει στη... Μαδρίτη. Ευτυχώς ενημερώθηκε και θα της αποσταλεί η βαλίτσα της. Στην έξοδο περίμεναν όλοι οι γονείς. Χάρηκα που είδα τους δικούς μου, μετά από 6 μέρες στο εξωτερικό. Χαιρέτησα τα παιδιά, τις καθηγήτριες και τους υπόλοιπους γονείς και έφυγα με τους γονείς μου για το σπίτι του παππού μου στην Αθήνα. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής, εξιστορούσα στους γονείς μου γεγονότα της εκδρομής. Το βράδυ έμεινα στην Αθήνα. Σήμερα το πρωί, γύρω στις 6, αναχώρησα με τον πατέρα μου για το Αλιβέρι, όπου και φτάσαμε γύρω στις 7:30. Αν και κουρασμένος, πήγα σήμερα στο σχολείο. Οι αναρτήσεις για τα Κανάρια Νησιά δεν τελειώνουν εδώ. Ετοιμάζονται νέες με επιλεγμένες φωτογραφίες από κάθε μέρα.

(Φωτογραφία: Με τους συγκάτοικους Νίκο Π. και Γιώργο Μ. στην πτήση για Μαδρίτη)