Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Τελευταία μέρα στα Κανάρια.

Σήμερα ήταν η τελευταία μέρα της εκδρομής στα Κανάρια Νησιά. Καθώς οι υποχρεώσεις του προγράμματος Comenius Teen TV τελείωσαν. Σήμερα το πρωί, ξυπνήσαμε λίγο πιο αργά, και έτσι χαρήκαμε τον ύπνο. Μόλις ετοιμάστηκαν όλοι, μπήκαμε σε ένα αστικό λεωφορείο, και πήγαμε στο ιστορικό κέντρο του Λας Πάλμας. Εκεί περπατήσαμε στον εμπορικό δρόμο της πόλης, κάτι σαν την οδό Ερμού στην Αθήνα, και αγοράσαμε αναμνηστικά. Έπειτα, επισκεφτήκαμε το μουσείο του Κολόμβου, όπου παρουσιάζονταν εκθέματα σχετικά με το ταξίδι του μεγάλου αυτού εξερευνητή και τους λαούς της Αμερικής πριν από αυτόν. Ο Κολόμβος πέρασε από τα Κανάρια Νησιά, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του. Μετά το μουσείο, φάγαμε σε μια πολύ ωραία πιτσαρία, σε μια πλατεία στο ιστορικό κέντρο. Μόλις φάγαμε, μπήκαμε ξανά στο αστικό, προκειμένου να πάμε σε ένα εμπορικό κέντρο, για διάφορες αγορές. Μείναμε εκεί μια ώρα, και ήρθε η ώρα του γυρισμού. Κάναμε μια στάση σε ένα σουπερμάρκετ, για να αγοράσουμε μερικά φαγώσιμα για το αυριανό ταξίδι. Περάσαμε για τελευταία φορά από την παραλία Λας Καντέρας και την αποχαιρετίσαμε. Εκεί συναντήσαμε έναν πατριώτη, με τον οποίο βγάλαμε και φωτογραφία. Χθες είχαμε συναντήσει, στο ίδιο μέρος, και μια Ελληνοκαναδή, η οποία διαμένει εδώ και μιλήσαμε μαζί της Ελληνικά. Να μην ξεχάσω να αναφέρω, ότι ένας καθηγητής στο ισπανικό σχολείο, μου μίλησε Ελληνικά, και μου είπε ότι έχει επισκεφτεί πολλές φορές την Ελλάδα και του άρεσε πολύ. Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στο χολ του ξενοδοχείου και σερφάρω στο internet. Μαζί μου είναι οι φίλοι Γιώργος Μ., Κωνσταντίνος Σ. και Βαγγέλης Π. Αυτό είναι το τελευταίο άρθρο που γράφω από εδώ, καθώς αύριο αναχωρούμε για την αγαπημένη πατρίδα, Ελλάδα. Η αυριανή μέρα θα περιγραφεί σε άρθρο που θα γραφεί τη Δευτέρα από την Ελλάδα. Στενοχωριέμαι που τελειώνει και αυτή η εκδρομή, καθώς, μέχρι στιγμής, πέρναγα πολύ καλά...

(Φωτογραφία: Όλη η ομάδα του Ελληνικού Comenius στην Λας Καντέρας. Μαζί και ο πατριώτης που συναντήσαμε)