Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Πρώτο μπάνιο στη θάλασσα

Σήμερα έκανα το πρώτο μπάνιο στη θάλασσα για φέτος. Για την ακρίβεια πρώτο στην Ελλάδα, γιατί είχα κάνει άλλο ένα στα Κανάρια Νησιά. Πήγα μαζί με τον πατέρα μου στου "ποντικού", μια παραλία στο Αλιβέρι. Αν και το νερό ήταν κρύο, εγώ το μπάνιο μου το έκανα. Μετά το μπάνιο έκανα μια βόλτα, με το αυτοκίνητο, στο λιμάνι του Καράβου και επέστρεψα σπίτι. Το μπάνιο και το κολύμπι στη θάλασσα είναι οι αγαπημένες μου ασχολίες το καλοκαίρι, και με βοηθούν να ηρεμώ και να χαλαρώνω όταν έχω εξετάσεις στο τέλος του σχολείου. Η φωτογραφία που παραθέτω είναι από μια άλλη παραλία που βρίσκεται εκεί κοντά και την έχω τραβήξει πέρσι. Δυστυχώς, σήμερα, ξέχασα να πάρω μαζί μου τη φωτογραφική μου μηχανή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ μπορείτε να γράφετε τα σχόλιά σας.